Selasa, 31 Disember 2013

Selamat tinggal kenangan, Selamat datang masa depan..


Bismillahhirrahmannirrahhim..
pejam celik, pejam celik dah tiba tahun 2014.. rasa cepat sangat masa tu berlari berlalu..
dalam tahun 2013 ni dah macam macam kita lalui kan? ada pahit, ada manis.. tapi itulah kenangan yang tak dapat kita beli kat mana mana kedai..hehe.. Bagi mira sendiri, macam2 pengalaman yang mira dah rasa sepanjang tahun ni.. Alhamdulillah semakin banyak pengalaman yang kita lalui semakin matang fikiran kita.. Kat sini mira nak ucapkan terima kasih sangat sangat kepada orang orang yang sentiasa berada di sekeliling mira.. thanks for being with me all the time.. TERUTAMANYA keluarga mira iaitu IBU, IKA AND ALIFF... mira sayang korang sangat sangat.. Semoga tahun baru ni jadikan kita insan yang lebih baik dari sebelum ni.. azam korang ape? *azam mira tahun lepas punya pun belum langsai lagi* hehe.. marilah kita berazam bersama sama.. bye bye!

wajah kesayangan hamba


Ahad, 8 Disember 2013

Finally I'm Here

dah hampir 3 minggu mira kat sini, kat mana?! kat UITM NEGERI SEMBILAN lah !
i'm taking dip in sains :)
rezeki mira, mira dapat housemate and roomate yg sangat sangat sangat baik.. sekepala pulak tu..
hehe
kat sini agak pedalaman jugak coz kalau nak keluar ke pekan tu dekat 8km...
tapi takpe, kat best, sejuk, tenang je...
BUT still rindukan rumah :(
sabar mira, lagi 2 minggu cuti mid sem.. 
so boleh balik rumah!!!!!
HEHE
okay lah got to go... ade kelas lepas ni.. bye! 
Photo: #taklimatkemahiraninsaniah
this is Nana! my housemate :)

Till then
Bye