Jumaat, 26 Ogos 2011

DaRi JaUh Ku PoHoN mAaF....

tajuk entry kali ni mcm bunyi tajuk lagu kan?? mmg saje pon MR ltak tjuk mcm ni biar rase syahdu skit, lg pon esk lusa dah nak raya pon..
rase sebak pulak bila dengar lagu raye.. raye taon ni MR rase lain skit sbb taon ni MR dah kehilangan satu cahya dalm hidup MR dan kluarga.. cahaya ni sunggh istimewa dlam hidup MR... di kesempatan ni,MR nak ucapkan MOHON MAAF DARI UJUNG KPALA SAMPAI UJUNG KAKI kalau mr ade buat silap pada kengkawan, family n sahabat handai x lupa jugak tuk korang yg sudi singgah blog MR yg x sbrapa ni..  hopefully korang gembira menyambut hari raya tahun '11  kali ni.. SALAM AIDILFITRI DARI MR..


Satukan tangan,satukan hati
Itulah indahnya silaturahim
Di Hari kemenangan Kita padukan
Keikhlasan untuk saling memaafkan
Selamat Hari Raya aidilFitri
Mohon Maaf zahir Batin..
                                  khas tuk korang smua..   

Jumaat, 12 Ogos 2011

..SALAM RAMADHAN..

 R- ramadhan dinanti oleh umat islam
 A- andai dapat menghapuskan dosa yang lalu
 M- marilah kita tingkatkan pahala
 A- agar hidup diredhai oleh allah s.w.t
 D- dengan setulus hati yang ikhlas
 H- hanya pada-Mu ku memohon
 A- agar aku dapat melaksanakan dengan sempurna
 N-natijahnya hidupsntiasa diberkati oleh Nya..


¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥♥♥*¸.•'´¯)¸.•'​ ´¯) ♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'​ ´¯)♥ ♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´​ ¯)♥♥  SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK! (_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'•​ .¸_) ♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.​ ¸_)♥ ♥♥(_¸.•'´(_¸.•'´**`'•.¸_)`'•.¸​ _)♥♥..