Selasa, 31 Disember 2013

Selamat tinggal kenangan, Selamat datang masa depan..


Bismillahhirrahmannirrahhim..
pejam celik, pejam celik dah tiba tahun 2014.. rasa cepat sangat masa tu berlari berlalu..
dalam tahun 2013 ni dah macam macam kita lalui kan? ada pahit, ada manis.. tapi itulah kenangan yang tak dapat kita beli kat mana mana kedai..hehe.. Bagi mira sendiri, macam2 pengalaman yang mira dah rasa sepanjang tahun ni.. Alhamdulillah semakin banyak pengalaman yang kita lalui semakin matang fikiran kita.. Kat sini mira nak ucapkan terima kasih sangat sangat kepada orang orang yang sentiasa berada di sekeliling mira.. thanks for being with me all the time.. TERUTAMANYA keluarga mira iaitu IBU, IKA AND ALIFF... mira sayang korang sangat sangat.. Semoga tahun baru ni jadikan kita insan yang lebih baik dari sebelum ni.. azam korang ape? *azam mira tahun lepas punya pun belum langsai lagi* hehe.. marilah kita berazam bersama sama.. bye bye!

wajah kesayangan hamba


Tiada ulasan: