Isnin, 13 Mei 2013

DIA Maha mengetahui...

Fact :
Mira tak dapat interview IPG k!
tapi takpa lah..mungkin rezeki mira tak da kat situ.. mula2 rasa terkilan jugak lah sbb tak dapat iv tu..mmg mengharapkan tersangat-sangat lah..TAPI itu cerita 2 minggu lepas lah..NOW  mira dah faham kenapa ALLAH S.W.T tak beri mira iv ipg tu.. bila mira tgk kawan2 yg dah pergi iv ipg tu diorang cakap iv scara bkumpulan and  dia tunjuk video yg kita perlu bagi pendapat masing-masing..Mira rasa kalau mira buat iv tu,mira tak yakin yg mira boleh lulus..
SO
think positive..mungkin DIA tahu yg mira tak boleh buat and DIA ada rancangan yg lebih baik untuk masa depan mira.. 
masih mengharapkan permohonan upu tu dapat lah.. 
itu je harapan yg terakhir skarg ni..
AMIN...
Till then.
bye
P/S : doakan yang terbaik 
untuk mira ye...

Tiada ulasan: